| Konkursy |
Konkurs dla liceum
Ścieżka I - dystrybucyjna: Szkoły, biorące udział w ścieżce I otrzymają pismo przewodnie do placówek handlowych i komplet edukacyjny ( 2 naklejki, wywieszka, plakat). Zadaniem szkoły jest dostarczenie tych materiałów do jak największej ilości sklepów. Zwycięży szkoła, która zbierze największą ilość potwierdzeń odbioru kompletów edukacyjnych przez sklepy. Potwierdzenie odbioru musi zawierać informację, czego dotyczy oraz czytelny podpis odbierającego, datę odbioru i pieczątkę sklepu. W przypadku wyczerpania materiałów dystrybucyjnych uczestnicy mają prawo do ich samodzielnego powielenia (powielanie plakatu nie jest konieczne). Ścieżka II - plastyczna:Organizatorzy konkursu oczekują również na prace plastyczne związane z problemem nadmiernej ilości odpadów opakowaniowych zaśmiecających nasze otoczenie. Oceniana będzie pomysłowość i oryginalność wykonania (oprócz rysunków i plakatów mile widziane będą inne formy plastyczne, w szczególności wykonane z odpadów). Na dostarczanych pracach należy napisać imię i nazwisko, wiek, klasę oraz umieścić pieczątkę szkoły. Uczestnictwo w konkursie plastycznym nie wymaga wcześniejszego zgłoszenia. Prace przyjmujemy do dnia 20 grudnia. Uwaga: Uczestnictwo w jednej części konkursu nie zobowiązuje w żaden sposób do zaangażowania w drugą (ale też nie wyklucza). NagrodyŚcieżka dystrybucyjna: I miejsce - 800 zł Ścieżka plastyczna: Główną nagrodą jest rower miejski. Oprócz tego twórcy prac otrzymają nagrody książkowe, karnety do kina, teatru, torby płócienne i kilka mniejszych nagród. O terminie wręczenia nagród organizatorzy poinformują pisemnie w terminie do 12 grudnia 2003 roku. Sponsorami nagród są Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wydawnictwo PASCAL. Więcej informacji o kampanii i materiały informacyjne do wykorzystania znajdują się na stronie internetowej: www.zielonabutelka.eco.pl. Informacje jak unikać śmieci znajdziecie państwo na stronie www.niesmiece.most.org.pl ( w zakładce dekalog ) Maciej RoszkowskiMazowiecki koordynator kampanii |